miércoles, 21 de octubre de 2009

Mirando a la muerte a los ojos.


To esto que se dixo e se comentou estes dias queda reflexado nesta foto.
Cando dani mirou a morte os ollos. ( mais ben quedouse ali paralizado como decindo eso de ´´ se non me movo non me ve´´ ) pero ali estaba el sacando o mellor de si.
bueno cando se digne a pasarme as fotos contarei a verdade.
un saudo

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Dou fe da vericidade da imaxe.
Verdá que non iba de traxe, e verdá tamen que o toro era bastante mais jrande, pero a imaxe mostra perfectamente o día que Dani D'emilio "miró a la muerte a los ojos y la pinzó".
Igual lle faltaban un par de bultos no cuello a modo de juevos!!
Unha tarde que non se nos vai olvidar a ningún, PURA ADRENALINA!!!!!!!! (Tamén é verdá que mentres Dani non sabía como reaccionar, eu e Roberto optamos pola máis noble das tradicións, escapar por onde puidemos na ratoneira na que estábamos á espera de que o bicho non entrase)
Si cheja a entrar ijual non tamos aqui hoxe.

Marcos

Anónimo dijo...

PÁNICO EN BRIHUEGA!!!jaja menudo finde x la alcarria, el Dani y el Roberto experimentaron a tope nuestras fistas taurinas, un toro de 600 kg buscando la manera de sembrar el pánico entre la gente,rompiendo las barreras y nosotros atrapados y sin salida,sin saber donde meternos,Roberto y Marcos de un lado para otro huyendo y el Dani creyendose invisible, quieto y sin reacción como si con él no fuera la cosa..jajaja!!!Ya repetiremos hasta la próxima xavales